Идентификация

Номер от ИСУН ПВУ-10.001-0001-C01
Наименование на проекта C10.I11 Осигуряване на адекватна информационна и административна среда за изпълнение на Плана за възстановяване и устойчивост
Бенефициент 000695406 МИНИСТЕРСТВО НА ФИНАНСИТЕ
Източник на финансиране Други ==> ПВУ Тест
Дата на сключване на договора/заповедта 26.07.2022
Дата на стартиране 26.07.2022
Дата на приключване 30.06.2026
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
C10.I11 Осигуряване на адекватна информационна и административна среда за изпълнение на Плана за възстановяване и устойчивост
Дейности
  • Дейност: Дейност 1 Надграждане на функционалностите и архитектурата на ИСУН2020 във връзка с прилагането на МВУ на ЕС в България : Дейност 1 Надграждане на функционалностите и архитектурата на ИСУН2020 във връзка с прилагането на МВУ на ЕС в България , Договорена стойност: 1 533 875.64 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: дейност 2 Надграждане на хардуерните компонентни на ИСУН 2020 във връзка с прилагането на МВУ на ЕС в България : дейност 2 Надграждане на хардуерните компонентни на ИСУН 2020 във връзка с прилагането на МВУ на ЕС в България , Договорена стойност: 1 810 825.41 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 3 Разходи за месечни възнаграждения на Хелпддеск звеното за оказване съдействие на потребителите при затруднения от технически характер при работа с надградената информационна система за мониторинг и управление на средствата по ПВУ : Дейност 3 Разходи за месечни възнаграждения на Хелпддеск звеното за оказване съдействие на потребителите при затруднения от технически характер при работа с надградената информационна система за мониторинг и управление на средствата по ПВУ , Договорена стойност: 832 917.89 , Отчетена стойност: 1 022.58
  • Дейност: Дейност 4 Разходи за закупуване на технически оборудване: за преносими компютри за служителите на Хелпдеск звено. : Дейност 4 Разходи за закупуване на технически оборудване: за преносими компютри за служителите на Хелпдеск звено. , Договорена стойност: 4 982.54 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 5 Разработване и актуализиране на видеоръководства за работа с функционалностите за МВУ на системата : Дейност 5 Разработване и актуализиране на видеоръководства за работа с функционалностите за МВУ на системата , Договорена стойност: 165 658.57 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 6 Организиране и провеждане на обучения и семинари : Дейност 6 Организиране и провеждане на обучения и семинари , Договорена стойност: 173 625.72 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 7 Разработване на информационна система за управление и изпълнение на сертифицикационната програма за експертите по обществени поръчки на бенефициентите по ПВУ : Дейност 7 Разработване на информационна система за управление и изпълнение на сертифицикационната програма за експертите по обществени поръчки на бенефициентите по ПВУ , Договорена стойност: 158 860.95 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 8 Разработване на програма и тестове за сертифициране на експерти в сферата на обществените поръчки : Дейност 8 Разработване на програма и тестове за сертифициране на експерти в сферата на обществените поръчки , Договорена стойност: 304 729.96 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 9 Провеждане на специализирани обучения с КП/СНД, организирани от Координиращото звено, за обмяна на опит, решаване на казуси, практически въпроси, проблеми при изпълнението на инвестициите/проектите, споделяне на добри практики с цел ефективно изпълнение на инвестициите/проектите по ПВУ : Дейност 9 Провеждане на специализирани обучения с КП/СНД, организирани от Координиращото звено, за обмяна на опит, решаване на казуси, практически въпроси, проблеми при изпълнението на инвестициите/проектите, споделяне на добри практики с цел ефективно изпълнение на инвестициите/проектите по ПВУ , Договорена стойност: 64 976.67 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 10 Одитната дейност по ПВУ : Дейност 10 Одитната дейност по ПВУ , Договорена стойност: 1 282 826.73 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Изпълнител 2 ПВУ , Договорена стойност по проекта*: 12 782.30 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Актуализиране на видеоръководствата, за да се обхванат изцяло всички работни процеси на информационната система за ПВУ, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 36.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 7 170 516.70 EUR
БФП 7 049 343.86 EUR
Собствено финансиране 121 172.84 EUR
Общо реално изплатени суми 0.00 EUR
Процент на съфинансиране от ЕС 88.32 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в евро (EUR) /1 EUR = 1,95583 BGN