Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.010-0046-C06
Project Name Improving the urban environment in the central part of the town
Beneficiary 000970496 Yambol municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 21.04.2016
Start Date 21.04.2016
End Date 21.03.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Проектно предложение цели да създаде устойчива, естетична и безопасна градска жизнена среда, допринасяща за по-високо качество на живот, по-голяма сигурност за гражданите и създаваща предпоставки за ускорено социално-икономическо развитие и по-високо ниво на инвестиции.
Activities
  • Activity: Управление, наблюдение и отчетност на проекта : Дейността предвижда сформиране и поддържане на специални структури за изпълнение и управление на проекта: Екип за реализация на проекта Екипът ще бъде сформиран през първия месец от изпълнение на проекта и ще осъществява дейности през целия проектен период. Той ще планира, организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните проектни дейности. В екипа ще бъдат включени следните позиции: - Ръководител на проект; - Координатор проект; - 2 Експерта –„част пътна” и - Юрист; - Счетоводител. Екипът по проекта ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Ръководителят на проекта ще бъде отговорен за ясното разпределение на отговорностите и задачите на отделните членове на екипа и възприемането на ефективна система за комуникация между тях. Той ще определи отговорник за изпълнението на всяка от заложените в проекта дейности. Мониторингов съвет, който ще се състои от кмет/заместник-кмет, служители от дирекция “Финансовa политика”, дирекция “Управление на собствеността и регулация” и дирекция “Устойчиво развитие и евроинтеграция”, които няма да са членове на ръководния екип, а ще извършват текущ вътрешен мониторинг на проектните дейности с цел навременното установяване на потенциални рискове за изпълнението, както и оценка на удовлетвореността на целевата група. Счетоводителят ще следи отчетността на дейностите и ще завежда и съхранява всички разходооправдателни документи. Екипът по проекта ще изготвя и предоставя на Управляващия орган по програмата междинни и финални доклади за техническо и финансово изпълнение., Contracted Amount: 12 782.30 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Подготовка на тръжни документи и провеждане на процедури за избор на изпълнители: В процеса на изпълнение на настоящето проектно предложение, определени дейност, изискващи специализирана експертиза и ресурси ще бъдат възложени за изпълнение на външни изпълнители. Изпълнителите ще бъдат избрани чрез провеждане на процедури за избор на изпълнители при спазване изискванията и разпоредбите на Закона за обществените поръчки /ЗОП/. Подготвените тръжни документи ще изпратени за предварителен контрол до УО на ОПРР и АОП. В процеса на изпълнение на проекта се предвижда провеждането на следните процедури за избор на изпълнители: 1. Избор на изпълнители на строително-монтажни работи основните обекти на интервенция по реда на ЗОП. 2. Избор на изпълнители за авторски надзор за основните обекти на интервенция по реда на ЗОП; 3. Избор на лицензиран одитор за одит на проекта за основните обекти на интервенция по реда на ЗОП; 4. Избор на изпълнител за изработване на материали за осигуряване на публичност и визуализация на проекта по реда на ЗОП 5. Избор на изпълнител за строителен надзор за основните обекти на интервенция по реда на ЗОП. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 7 669.38
  • Activity: Дейности по извършване на предвидените в проекта строително-монтажни работи: Предвидени основни обекти на интервенция 1. Изграждане на парк между ул. "Даме Груев" и река Бистрица в кв. 216 Площите определени за благоустрояване и паркоустрояване възлизат на около 16 дка. Паркоустройственото решение е зонирано както следва : • Най-близо до жилищните квартали са разположени секторите за най-малките посетители и техните придружители, детски площадки и кътове за отдих; • Край основната алея са предвидени кътове за сядане, изгледи, площадка, пътеки за разходка и др; • Между студентското градче на АУБ в Благоевград е наложителна пешеходна връзка и парка, а в близост е предвиден терен за атрактивни игри и занимания на младежи и по-големи деца. В тази част са предвидени съоръжения за ролери, велосипеди, скейтборд и др. подобни занимания. • Между различните по предназначение кътове и площадки са предвидена озеленени с дървесна и храстова растителност площи - диференциращи отделните елементи на парка. В парка е предвидено и изграждане и фитнес площадка на открито. Тя ще бъде оборудвана с най-новите фитнес уреди, които ще бъдат лесно достъпни и за малки деца и хора с двигателни увреждания. 2. Рехабилитация на ул. "Антон" По ул. „Антон” ще се извърши рехабилитация на съществуващата, като се положи един пласт от 4см плътен асфалтобетон и изравнителен пласт от неплътен асфалтобетон с променлива дебелина, осигуряващи възможност напречните наклони да бъдат коригирани към нормативно определените. На местата с множество мрежовидни пукнатини и изцяло износена настилка са предвидени локални ремонти с цялостна подмяна на конструкцията на настилката. B местата, където ще се извърши подмяна на съществуващите бордюри с нови, следва предварително да бъде фрезована и изкопана съществуващата настилка на 25см от ръба до съществуващия бордюр, след което следва да бъде изпълнена нова настилка (виж типов напречен профил) до новите бетонови бордюри 3. Рехабилитация на ул. „Преслав” и нова велоалея Ще се извърши рехабилитация на съществуващата настилка, като се положи един пласт от 4см плътен асфалтобетон и изравнителен пласт от неплътен асфалтобетон с променлива дебелина осигуряващи възможност напречните наклони да бъдат коригирани към нормативно определените. На местата, със средоточени множество пукнати и дупки, е предвидено изкърпване на настилката. Предвидено е заустването на прилежащите улици с дължина до 10м. B местата, където ще се извърши подмяна на съществуващите бордюри с нови, следва предварително да бъде фрезована и изкопана съществуващата настилка на 25см. от ръба до съществуващия бордюр, след което следва да бъде изпълнена нова настилка до новите бетонови бордюри. На местата, където ще се извърши ремонт на съществуващата тротоарна настилка, следва тротоарните плочи да бъдат пренаредени до постигане на необходимата равност и ниво. Ширината на велоалеята ще бъде 2.00 м. 4. Рехабилитация на бул. „П.Яворов” и нова велоалея Ще се извърши рехабилитация на съществуващата настилка, като се положи един пласт от 4см плътен асфалтобетон и изравнителен пласт от неплътен асфалтобетон с променлива дебелина осигуряващи възможност напречните наклони да бъдат коригирани към нормативно определените. На местата със средоточени множество пукнати и дупки е предвидено изкърпване на настилката. Предвидено е заустването на прилежащите улици с дължина до 10м. B местата, където ще се извърши подмяна на съществуващите бордюри с нови, следва предварително да бъде фрезована и изкопана съществуващата настилка на 25см от ръба до съществуващия бордюр, след което следва да бъде изпълнена нова настилка (виж типов напречен профил) до новите бетонови бордюри. На местата, където ще се извърши ремонт на съществуващата тротоарна настилка, следва тротоарните плочи да бъдат пренаредени до постигане на необходимата равност и ниво., Contracted Amount: 1 022 583.76 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Одит на проекта: Дейностите по одит се извършват с оглед гарантиране на прозрачност, ефективност, целесъобразност и правомерност на направените в рамките на проекта разходи. Дейностите по одит се извършват от регистриран одитор – член на Института на експерт-счетоводителите или от фирма за одит, които извършват текущ контрол върху разходването на средства през целия период на изпълнение на дейностите. Дейността ще се осъществява текущо, като в последните 2 месеца от изпълнението на проекта ще бъде изготвен финален “Доклад за фактически констатации по проекта”, по образец на УО на ОПРР, с който одиторите установяват дали направените в рамките на проекта разходи са действително направени, точни, допустими и в съответствие с договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. , Contracted Amount: 12 782.30 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: dezign, Contracted Amount*: 9 203.25 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TREIS GRUP, Contracted Amount*: 102 258.38 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Via konsult lot 25, Contracted Amount*: 715.81 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: IVAN, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Petar, Contracted Amount*: 1 533.88 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Ivan, Contracted Amount*: 1 533.88 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой население, ползващо се от подобрена градска среда, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 2 500 000.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Open space created or rehabilitated in urban areas, Measure Unit: квадратни метри, Base Value: 50.00 , Target amount: 110.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 3 Rehabilitated housing in urban areas, Measure Unit: жилища, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 1 457 335.26 EUR
Grant 1 393 168.13 EUR
Self amount 64 167.13 EUR
Total actual amounts paid -0.01 EUR
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 2 556.46 0.00 2 556.46 ВИА КОНСТРУКТ ЛОТ 25
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 10 300.74 0.00 10 300.74 ТРЕЙС ГРУП ХОЛД АД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: АН, Estimated Amount: 0.00
Procedure 2 Subject to due process: Екип по проекта, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Петър Петров - ръководител проект
    Contractor: Petar
    Contract total funded value: 1 533.88
  • Differentiated position 2: Иван Иванов - счетоводител
    Contractor: Ivan
    Contract total funded value: 1 533.88
Procedure 3 Subject to due process: информация и публичност, Estimated Amount: 10 225.84
  • Differentiated position 1: инф
    Contractor: dezign
    Contract total funded value: 9 203.25
Procedure 4 Subject to due process: одит, Estimated Amount: 2 556.46
  • Differentiated position 1: одит
    Contractor: Petar
    Contract total funded value: 1 533.88
Procedure 5 Subject to due process: СМР, Estimated Amount: 766 937.82
  • Differentiated position 1: избор СМР
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: 1 избор СМР
    Contractor: TREIS GRUP
    Contract total funded value: 102 258.38
Procedure 6 Subject to due process: СМР 2, Estimated Amount: 766.94
  • Differentiated position 1: ОП 1
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: ОП 2
    Contractor: Petar
    Contract total funded value: 1 533.88
Procedure 7 Subject to due process: СМР 2 - ново обявена по ОП 1, Estimated Amount: 153 387.56
  • Differentiated position 1: ОП 1
    Contractor: Via konsult lot 25
    Contract total funded value: 715.81
Procedure 8 Subject to due process: СН, Estimated Amount: 25 564.59

Notes:

All amounts are in euro (EUR) / 1 EUR = 1,95583 BGN