Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.002-0001-C08
Project Name Providing hot meals in municipality of
Beneficiary 123116940 Municipality
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 05.04.2017
Start Date 15.04.2021
End Date 30.06.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Contracted
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Стара Загора, Николаево, гр.Николаево

Description

Brief description
Операция 3 "Осигуряване на топъл обяд" е насочена към подпомагане на хора в тежко икономическо състояние с цел задоволяване на потребностите им от храни. В рамките на 10 месеца, 201 дни от 13.02.2017 г. до 30.11.2017 г. лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от Правилник за прилагане на закона за социално подпомагане, лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях и самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии ще получават безплатна храна, приготвена и доставена от фирма, регистрирана като доставчик на социална услуга "Обществена трапезария" към Агенцията за социално подпомагане на основание чл.18а, ал.3 и чл.37 , ал.1 от Правилник за прилагане на закона за социално подпомагане след провеждане на конкурс.
Целевата група по проекта обхваща 500 души от всички населени места
Activities
  • Activity: Определяне на целевите групи: Целта на дейността е да обхване възможно най-голям кръг от нуждаещи се лица и семейства през целия период на изпълнение на проекта. Един от най-важните фактори за успешната му реализация е обезпечеността с квалифициран човешки ресурс, притежаващ практика и опит в администрирането и отчитането на проектни дейности. За целта ще бъде сформиран екип, който събира заявления на желаещите за участие в проекта лица. Подборът на екипа, който провежда информационната и разяснителна кампания ще бъде направен на база професионален опит в областта на социалните услуги. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти: Топъл обяд на територията на община ХХХ ще се предоставя само в работни дни, в продължение на 10 месеца - общият брой дни, в които ще се предоставя топъл обяд са 201. Разпределението по месеци е следното: Месец февруари 2017 година, 12 дни Месец март 2017 година, 22 дни Месец април 2017 година, 18 дни Месец май 2017 година, 20 дни Месец юни 2017 година, 22 дни Месец юли 2017 година, 21 дни Месец август 2017 година, 23 дни Месец септември 2017 година, 19 дни Месец октомври 2017 година, 22 дни Месец ноември 2017 година, 22 дни, Contracted Amount: 27 098.47 , Reported Amount: 6 646.80
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд: Предприятието е оборудвано със следната техника: електрическа фурна – трисекционна/3 бр. тави/, електрически фурни-2 бр.– трисекционни/за 12 бр. тави/, електрическа печка – 1 фурна и 6 бр. котлони 35/35, готварски парен конвектомат ,,LAINOX” 20x2/1 GN, газови котлони 40/40 – 3 бр., газови котлони 20/20 – 4 бр., електрическа фурна за сандвичи ,,Salamander”, фризери – 6 бр., хладилници – 4 бр. , Contracted Amount: 1 354.92 , Reported Amount: 511.29
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки: Звено за услуги в домашна среда към Домашен социален патронаж, предлагащо услуги като личен, социален асистент и домашен помощник; - услуги по проект за социално включване. Съпътстващите мерки ще се предоставят спрямо нуждите на всеки отделен потребител. За целта ще бъдат изготвени информационни брошури, съдържащи подробна информация за : - законово установените обществените отношения, свързани с гарантирането на правото на гражданите в Република България на социално подпомагане чрез социални помощи и социални услуги; - видове социални помощи, необходими условия и документи за отпускането им;, Contracted Amount: 1 354.92 , Reported Amount: 511.29

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: company "X", Contracted Amount*: 6 135.50 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 100.00 , Reached amount: 13.00

Financial Information

Total Project cost 29 808.31 EUR
Grant 29 808.31 EUR
Self amount 0.00 EUR
Total actual amounts paid -347.67 EUR
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на хранителни продукти, Estimated Amount: 5 112.92
  • Differentiated position 1: Доставка на олио
    Contractor: company "X"
    Contract total funded value: 6 135.50

Notes:

All amounts are in euro (EUR) / 1 EUR = 1,95583 BGN