Identification

UMIS Number ПВУ-10.001-0001-C01
Project Name C10.I11 Ensuring an adequate informational and administrative environment for the implementation of the Recovery and Resilience Plan
Beneficiary 000695406 Ministry of Finance
Funding Other ==> National Recovery and Resilience Plan
Date of the Contract/Order 26.07.2022
Start Date 26.07.2022
End Date 30.06.2026
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Description

Brief description
C10.I11 Осигуряване на адекватна информационна и административна среда за изпълнение на Плана за възстановяване и устойчивост
Activities
  • Activity: Дейност 1 Надграждане на функционалностите и архитектурата на ИСУН2020 във връзка с прилагането на МВУ на ЕС в България : Дейност 1 Надграждане на функционалностите и архитектурата на ИСУН2020 във връзка с прилагането на МВУ на ЕС в България , Contracted Amount: 1 533 875.64 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: дейност 2 Надграждане на хардуерните компонентни на ИСУН 2020 във връзка с прилагането на МВУ на ЕС в България : дейност 2 Надграждане на хардуерните компонентни на ИСУН 2020 във връзка с прилагането на МВУ на ЕС в България , Contracted Amount: 1 810 825.41 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 3 Разходи за месечни възнаграждения на Хелпддеск звеното за оказване съдействие на потребителите при затруднения от технически характер при работа с надградената информационна система за мониторинг и управление на средствата по ПВУ : Дейност 3 Разходи за месечни възнаграждения на Хелпддеск звеното за оказване съдействие на потребителите при затруднения от технически характер при работа с надградената информационна система за мониторинг и управление на средствата по ПВУ , Contracted Amount: 832 917.89 , Reported Amount: 1 022.58
  • Activity: Дейност 4 Разходи за закупуване на технически оборудване: за преносими компютри за служителите на Хелпдеск звено. : Дейност 4 Разходи за закупуване на технически оборудване: за преносими компютри за служителите на Хелпдеск звено. , Contracted Amount: 4 982.54 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 5 Разработване и актуализиране на видеоръководства за работа с функционалностите за МВУ на системата : Дейност 5 Разработване и актуализиране на видеоръководства за работа с функционалностите за МВУ на системата , Contracted Amount: 165 658.57 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 6 Организиране и провеждане на обучения и семинари : Дейност 6 Организиране и провеждане на обучения и семинари , Contracted Amount: 173 625.72 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 7 Разработване на информационна система за управление и изпълнение на сертифицикационната програма за експертите по обществени поръчки на бенефициентите по ПВУ : Дейност 7 Разработване на информационна система за управление и изпълнение на сертифицикационната програма за експертите по обществени поръчки на бенефициентите по ПВУ , Contracted Amount: 158 860.95 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 8 Разработване на програма и тестове за сертифициране на експерти в сферата на обществените поръчки : Дейност 8 Разработване на програма и тестове за сертифициране на експерти в сферата на обществените поръчки , Contracted Amount: 304 729.96 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 9 Провеждане на специализирани обучения с КП/СНД, организирани от Координиращото звено, за обмяна на опит, решаване на казуси, практически въпроси, проблеми при изпълнението на инвестициите/проектите, споделяне на добри практики с цел ефективно изпълнение на инвестициите/проектите по ПВУ : Дейност 9 Провеждане на специализирани обучения с КП/СНД, организирани от Координиращото звено, за обмяна на опит, решаване на казуси, практически въпроси, проблеми при изпълнението на инвестициите/проектите, споделяне на добри практики с цел ефективно изпълнение на инвестициите/проектите по ПВУ , Contracted Amount: 64 976.67 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 10 Одитната дейност по ПВУ : Дейност 10 Одитната дейност по ПВУ , Contracted Amount: 1 282 826.73 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: 1112, Contracted Amount*: 12 782.30 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Актуализиране на видеоръководствата, за да се обхванат изцяло всички работни процеси на информационната система за ПВУ, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 36.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 7 170 516.70 EUR
Grant 7 049 343.86 EUR
Self amount 121 172.84 EUR
Total actual amounts paid 0.00 EUR
Percentage of EU co-financing 88.32 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in euro (EUR) / 1 EUR = 1,95583 BGN