Identification

UMIS Number BG-RRP-10.001-0003-C07
Project Name C10.I11 Ensuring an adequate informational and administrative environment for the implementation of the Recovery and Resilience Plan
Beneficiary 000695406 Ministry of Finance
Funding RRF ==> Recovery and Resilience Plan
Date of the Contract/Order 25.07.2022
Start Date 25.07.2022
End Date 31.12.2026
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Description

Brief description
C10.I11 Осигуряване на адекватна информационна и административна среда за изпълнение на Плана за възстановяване и устойчивост
Activities
  • Activity: Дейност 1 Надграждане на функционалностите и архитектурата на ИСУН2020 във връзка с прилагането на МВУ на ЕС в България : Дейност 1 Надграждане на функционалностите и архитектурата на ИСУН2020 във връзка с прилагането на МВУ на ЕС в България , Contracted Amount: 1 840 650.77 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: дейност 2 Надграждане на хардуерните компонентни на ИСУН 2020 във връзка с прилагането на МВУ на ЕС в България : дейност 2 Надграждане на хардуерните компонентни на ИСУН 2020 във връзка с прилагането на МВУ на ЕС в България , Contracted Amount: 2 172 990.50 , Reported Amount: 2 198.56
  • Activity: Дейност 3 Разходи за месечни възнаграждения на Хелпддеск звеното за оказване съдействие на потребителите при затруднения от технически характер при работа с надградената информационна система за мониторинг и управление на средствата по ПВУ : Дейност 3 Разходи за месечни възнаграждения на Хелпддеск звеното за оказване съдействие на потребителите при затруднения от технически характер при работа с надградената информационна система за мониторинг и управление на средствата по ПВУ , Contracted Amount: 832 917.89 , Reported Amount: 14 725.21
  • Activity: Дейност 4 Разходи за закупуване на технически оборудване: за преносими компютри за служителите на Хелпдеск звено. : Дейност 4 Разходи за закупуване на технически оборудване: за преносими компютри за служителите на Хелпдеск звено. , Contracted Amount: 5 979.05 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 5 Разработване и актуализиране на видеоръководства за работа с функционалностите за МВУ на системата : Дейност 5 Разработване и актуализиране на видеоръководства за работа с функционалностите за МВУ на системата , Contracted Amount: 198 790.28 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 6 Организиране и провеждане на обучения и семинари : Дейност 6 Организиране и провеждане на обучения и семинари , Contracted Amount: 205 304.55 , Reported Amount: 568.05
  • Activity: Дейност 7 Разработване на информационна система за управление и изпълнение на сертифицикационната програма за експертите по обществени поръчки на бенефициентите по ПВУ : Дейност 7 Разработване на информационна система за управление и изпълнение на сертифицикационната програма за експертите по обществени поръчки на бенефициентите по ПВУ , Contracted Amount: 187 408.97 , Reported Amount: 6 135.50
  • Activity: Дейност 8 Разработване на програма и тестове за сертифициране на експерти в сферата на обществените поръчки : Дейност 8 Разработване на програма и тестове за сертифициране на експерти в сферата на обществените поръчки , Contracted Amount: 365 675.95 , Reported Amount: 52 151.77
  • Activity: Дейност 9 Провеждане на специализирани обучения с КП/СНД, организирани от Координиращото звено, за обмяна на опит, решаване на казуси, практически въпроси, проблеми при изпълнението на инвестициите/проектите, споделяне на добри практики с цел ефективно изпълнение на инвестициите/проектите по ПВУ : Дейност 9 Провеждане на специализирани обучения с КП/СНД, организирани от Координиращото звено, за обмяна на опит, решаване на казуси, практически въпроси, проблеми при изпълнението на инвестициите/проектите, споделяне на добри практики с цел ефективно изпълнение на инвестициите/проектите по ПВУ , Contracted Amount: 77 972.01 , Reported Amount: 2 556.46
  • Activity: Дейност 10 Одитната дейност по ПВУ : Дейност 10 Одитната дейност по ПВУ , Contracted Amount: 1 282 826.73 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners
  • Partner: 123, Contracted Amount*: 1 913 883.67 , Reported Amount: 0.00
  • Partner: 123123, Contracted Amount*: 204 769.33 , Reported Amount: 0.00
Contractors
  • Contractor: 111, Contracted Amount*: 12 782.30 , Reported Amount**: 6 135.50
  • Contractor: 123, Contracted Amount*: 38 346.89 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: 123, Contracted Amount*: 30 933.16 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Provision of a repository system for monitoring of the implementation of the RRP_30062023, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Update of video guides to cover in full all business processes of the RRP information system, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 36.00 , Reached amount: 3.00
Indicator 3 Entry into force of the act setting up the Management and Control system for the RRP, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 An approved workload analysis for the National Funds Directorate and the Central Coordination Unit, entry into force of the amendments to the structural regulations for the Executive Agency ‘Audit of EU Funds’ and the implementation of respective recommendations, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 5 Final recipients trained to strengthen their procurement capacity, including the one of contracting entities, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 36.00 , Reached amount: 13.00
Indicator 6 Update of video guides to cover in full all business processes of the RRP information system, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 72.00 , Reached amount: 15.00
Indicator 7 Final recipients trained to ensure their capacity to implement the RRP, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 800.00 , Reached amount: 80.00

Financial Information

Total Project cost 7 181 253.82 EUR
Grant 7 060 080.98 EUR
Self amount 121 172.84 EUR
Total actual amounts paid 0.00 EUR
Percentage of EU co-financing 88.32 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Конфликт на интереси 15.00 1 917.34 0.00 1 917.34 Изпълнител 2 ПВУ

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: 23, Estimated Amount: 62.89
  • Differentiated position 1: 123
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Закупуване на 6 бр. санитарни превозни средства за транспорт по въздух (хеликоптери), осигурени с необходимото оборудване и апаратура за нуждите на спешната медицинска помощ по ДБФП № РД-02-37-98/08.10.2020 г. по Проект № BG16RFOP001-4.002-0001, с фин подкрепа на ОП 2014-2020, съфинансирана от ЕС, и Национален план за възстановяване и устойчивост на РБългария, очертаващ помощта от Механизма за възстановяване и устойчивост на Европейския съюз. С реализирането на проекта ще се осигури качествен, равнопоставен и навременен достъп до услугите на Спешната медицинска помощ на гражданите на България и пребиваващи на нейната територия, както и в по-отдалечени и труднодостъпни региони.321321321 , Estimated Amount: 511 291.88
  • Differentiated position 1: Закупуване на 6 бр. санитарни превозни средства за транспорт по въздух (хеликоптери), осигурени с необходимото оборудване и апаратура за нуждите на спешната медицинска помощ по ДБФП № РД-02-37-98/08.10.2020 г. по Проект № BG16RFOP001-4.002-0001, с фин подкрепа на ОП 2014-2020, съфинансирана от ЕС, и Национален план за възстановяване и устойчивост на РБългария, очертаващ помощта от Механизма за възстановяване и устойчивост на Европейския съюз. С реализирането на проекта ще се осигури качествен, равнопоставен и навременен достъп до услугите на Спешната медицинска помощ на гражданите на България и пребиваващи на нейната територия, както и в по-отдалечени и труднодостъпни региони.
    Contractor: 111
    Contract total funded value: 12 782.30
  • Differentiated position 2: Обособена позиция Робот 2
    Contractor: 123
    Contract total funded value: 24 542.01

Notes:

All amounts are in euro (EUR) / 1 EUR = 1,95583 BGN